יום שישי, 6 באוקטובר 2017

שואב אבק רטוב / יבש karcher

שואב אבק הוא כלי ניקוי הכרחי בכל בית, ברוב הבתים הוא נמצא בשימוש יום יומי תמיד יהיו פירורים שנפלו, שיער של חיית המחמד לאסוף, אבק שהצטבר. כשאנו מטאטאים את הבית אנו בעצם גוררים עמנו את האבק והלכלוך מנקודות שונות בחדר אל נקודה אחת ואז הכל נאסף באמצעות כף האשפה.
פעולת השואב הינה שונה, כלי השאיבה מגיעה לפינות השונות ויונק/ שואב את האבק ספציפית מאותה הפינה או חלק מהחדר ואין צורך " לטייל" עם האבק עד לנקודת האיסוף.
כמו כן קיים הבדל נוסף שואב האבק עושה עבודה יסודית ואילו פעולת המטאטא עדיין מפזרת מעט אבק לצדדים, כך שכמה שלא נטאטא את רצפה החדר תמיד יהיה עוד אבק ועוד סיבים שונים על רצפתו.

שואב אבק הוא הכלי היעיל ביותר לשאיבת שטיחים מסוגים שונים, בהתאם לעוצמת היניקה מושך השואב את הלכלוך והאבק שהצטבר על גבי השטיח ובשערותיו הישר לתוך כלי איסוף או שקית השואב. בכל פעולת ניקוי של שטיח נזדקק לשואב אבק וכדאי שזה יהיה מותאם לסוגי השטיחים בביתנו.

אחרי שנגענו בחשיבות שואב האבק ככלי ניקוי נסקור שואב אבק של קרשר  karche מדגם MV 3 Premium
שואב אבק יבש ורטוב.
ישנם שואבי אבק שמיועדים לשאיבת לכלוך או אבק יבש בלבד, כל נוזל שישאב עלול לגרום נזק בלתי הפיך לשואב, מהצד השני קיימים שואבי אבק שיש ביכולתם לשאוב אבק יבש וגם נוזלים, שואב האבק של קרשר מהדגם הנ"ל מיועד בדיוק לכך. עוצמת השאיבה של השואב הינה סבירה ומעלה 480WSP מה שמבטיח תוצאת שאיבה מצויינת.
שואב אבק רטוב יבש MV 3 Premium Vacuum Cleaner
שואב האבק הרטוב יבש של קרשר מגיע עם שקית נייר אחת גדולה, שני מוטות, צינור גמיש, מברשת עם שערות, מגב גומי מיוחד לרצפות, פיה ארוכה לניקוי אבק מפינות. בשואב קיימים אביזרים בסיסים, ניתן להשיג מברשות נוספות אך יש צורך לקנותם בנפרד.
השואב מתפרק לשני חלקים, החלק העליון הצהוב שבו נמצא המנוע והפילטר, והחלק התחתון מיכל נירוסטה 17 ליטר.
השואב עצמו "נוסע" על גלגלים מה שמקל את הניידות מאזור לאזור. קיימת אפשרות נעילת גלגלים שאז השואב עומד במקומו.מיכל הנירוסטה קל מאוד לניקוי, שקית האיסוף קלה להתקנה.

שואב אבק יבש - ניתן להשתמש ללא שקית בשאיבה יבשה אך לאחר שאיבה כזו יש צורך לנקות את הפילטר, לא פעולה מסובכת מספיקה הברשה קלה. שקית השאיבה עצמה היא מאוד גדולה, בבית ממוצע ניתן להשתמש בה למספר רב מאוד של שאיבות ללא צורך בהחלפתה.

שואב אבק רטוב -  כשמשתמשים בשואב על מנת לשאוב נוזלים יש להסיר את שקית האיסוף . (ניתן בקלות להשתמש בה שוב). הנוזל נישאב לתוך מיכל הנירוסטה. בסיום השימוש מרוקנים את מיכל הנירוסטה מהמים המלוכלכים ורצוי מאוד לייבש אותו בעזרת מגבת או נייר סופג ולהשאירו פתוח כדי למנוע הצטברות לחות. הפילטר כאמור נשאר בעת שאיבה רטובה, לאחר השימוש יש להסירו לנקות אותו בעזרת מברשת ולהניחו ליבוש. מניסיון זמן ממוצע ליבוש הפילטר ביום חם הוא כ-5 שעות.
שואב שוטף רצפה
מפוח - שואב האבק הזה מצוייד במפוח שנמצא בחלק האחורי של השואב, את אותו צינור שמשמש אותנו לשאיבה מחברים לפתח מאחור והרי לנו מפוח עוצמתי. המפוח "זורק" אוויר החוצה היצרן אולי התכוון לניקוי גינה אבל אנחנו מצאנו לו מספר שימושים ביתיים שיהפכו את הניקיון בבית לקל יותר. השתמשנו במפוח לניקוי מסנני המזגן,  רשתות, חריצי תריסים ומסילות ונוכחנו לדעת שהמפוח נוח מאוד ועושה עבודה מצויינת.

במבחן שאיבת השטיח שואב האבק של קרשר ניתן לרשום הצלחה מרובה, שטיח בהיר קצר שיער,  עליו שערות בעלי חיים ועוד מיני לכלוכים שונים נשאב בקלות יחסית והתוצאה בהחלט משביעת רצון. ניקוי שטיח לאחר שימוש בקצף ניקוי הותיר את השטיח נקי יותר. זה מקום לציין שהבחנו בעוצמת השאיבה כאשר נשאבו לכלוכים שנדבקו לשטיח.
שטיחים קלים יותר עם שערות ארוכות נשאבו ללא אביזר המברשת ועם המברשת והתוצאה בהחלט משביעת רצון.
ניקוי שטיח שאגי גדול שמחייב עבודה יסודית יותר הסתיים בדקות ספורות, אם על השטיח יש שערות בעלי חיים או לכלוך גדול כדאי להשתמש באביזר עם המברשת, אם מדובר ברק אבק ניתן להשתמש גם ללא האביזר.

שאיבה רטובה - בתחילה היינו הססנים בכל זאת שואב אבק ששואב גם נוזל? זה לא היה מה שהוביל אותי לרכוש את המוצר, אבל אחרי שימוש של מספר פעמים אני באמת תוהה איך הסתדרנו בלי זה לפני.
שואב האבק מהדגם MV 3 Premium שואב גם נוזלים, זאת אומרת לשטיפת רצפה צריך פשוט לשפוך את המים על הרצפה ולהפעיל את השואב עם מגב הגומי (בלי שקית). את המים יש לגרוף וההבדל הגדול הוא שלא יהיו מים לגרוף, הכל ישאב לתוך השואב המים הלכלוך, הסיבים והשערות, הרצפה נשארת יבשה לחלוטין.
בניגוד לשימוש בסמרטוט הרצפה בשימוש בשואב לא ישארו שום סיבים ברצפה, לא תצטרכו לגרוף מים לסחוט סמרטוט שוב ושוב, השואב מקצר משמעותית את זמן הניקיון ואת איכות הניקיון.
השואב נוסה בחדר שינה רגיל וגם במטבח שרצפתו מן הסתם זקוקה לניקוי יסודי ועמוק יותר, התוצאה במטבח בהחלט משביעת רצון, המים נשאבו יחד עם הפירורים, מקומות בהם היו כתמים מדביקים נותרו נקיים גם ללא שפשוף, הרצפה נותרה נקייה מאוד ובאופן לא מפתיע גם יבשה.
ברצפת המקלחת ביצע השואב עבודה מעולה, כל האבק הסיבים והשערות נעלמו, הרצפה נותרה יבשה.

חסרונות לשימוש בשאיבה רטובה, לא כדאי להשתמש בחומרים כמו כלור זה מותיר ריח על הפילטר וגם קיימת האפשרות שהחומר יקציף מידי לכן אם שמים כדאי לשים פחות מהרגיל. יש צורך לשים לב כמה מים הנכם שופכים על הרצפה, מיכל הנירוסטה אומנם גדול ומספיק לאיסוף של 17 ליטר אבל זה לא הכי נחמד להרים 10 ליטר כדי לרוקן אותם. באופן כללי מספיק לעבור עם סמרטוט מלא במים על הרצפה ולשאוב הכל אחר כך, הרצפה תהיה נקייה ובלי סיבים ומים.

רעש- השואב אומנם גדול ועושה לא מעט רעש אך זה אינו בלתי סביל ונתקלנו כבר בשואבי אבק מרעישים הרבה יותר.

אנו ממליצים: כדאי לתחזק את המוצר היטב, אם משתמשים ללא שקית לנקות את הפילטר בסיום, (אפשר לנקות גם עם המפוח). בסיום שאיבה רטובה לנקות ולהניח ליבוש את הפילטר, המיכל והאביזרים.
להפעיל הפעלות קצרות לא יותר מכמה דקות, לפי מה ששמענו שומר על חיי המכשיר לזמן רב, והאמת הספיקו מספר מעט של דקות כדי לסיים את עבודת השאיבה והשטיפה.
המוטות נראים לנו מעט עדינים לכן לא ממליצים ללחוץ יותר מידי וגם אין בכך צורך השטיח או הרצפה מתנקים מעוצמת השאיבה ולא מעוצמת הלחיצה. חוות דעת על שואב אבק קרשר רטוב/יבש בהחלט טוב ונוח לשימוש.

מחיר - פה תחכה לכם הפתעה, המוצר נרכש ב-500 ש"ח שזה מחירו הממוצע! המחיר הזול תפוקת העבודה והנוחות בהחלט מהווים עסקה משתלמת מאוד.
שואב אבק רטוב יבש קרשר

אין תגובות:

כל הדברים המעניינים:

תוויות

24/7 הדור הבא איך להוסיף קול למצגת איך לטפל בכלב איך לפתוח בלוג אילת אימוץ אימוץ כלב אלכוהול אפייה בוקסר בית בית האח הגדול בית מלון בלוג חדש בצק בריכה ג'קי גבול גור גידול גיל להוצאת רישיון גלעד שליט דילמה דעה אישית האח הגדול 3 האכלה האם קיטור מנקה כתמים הדרכה מצולמת הכנת מצגת המלטה המלצה הנפשה הסתגלות לבית הצלחה הר כרמל התחייבות התחלה וטרינר חברות פיסבוק חברים חג חווה בפיסבוק חום תנור חופש חופשה חוק חוק חדש חורף חיות חיים חינוך כלבים חיסון חיסון כלבת חיק הטבע חלבונים הקצפה חמוציות חשבון פיסבוק חתול טבע טו' בשבט טיול ילדה ים כיתוב כלב כלב מפונק כלבה כלביית יסעור כתיבת בלוג ליהיא מדריך מהו בלוג מוזיקה סטראו לאב מזון כלבים מחשבה מיקמק מיקמק חדש מנוחה מעבר דפים מפוח שואב אבק משפחה משתלה נהיגה נופש נושאים נטיעת עצים נייר כסף ניקוי בקיטור נשירה סדר יום סופ"ש סופגניות סטטוס ספנז סרטונים עבודה. עוגת גבינה עולם עיטור עוגה עיקור עמותה עמותות עמותת כלבלאב ערוץ פאוור פויינט פטל פיגוע טרור פייסבוק מדריך למתחילים פיסבוק פירות פס קול פרגון פרווה פרופיל פרטיות פרידה פתיחת בלוג צעירים צפייה ישירה קולר קיטור של שארק קיץ קרשר קשר קשר נפשי רווקות רווקים רכב רצועה רשומה רשת חברתית שבב שבי שבת שואב אבק לרצפה שואב אבק ניקוי שטיחים שואב אבק רטוב יבש שואב אבק שוטף שחרור מחבלים שידור חי שיקופית שיר למצגת שישישבת שמיים שמרים שן חלב שנה אזרחית שעון מעורר שריפה תאונות תאונת דרכים תבנית תוכנה להמרת שירים תוכנית ריאליטי תוכנת ה- PowerPoint תחומים תמונות be there facebook membership MV 3 Premium people stereo love update status